여러분 뮤직비디오 (it's you - Music Video)



BGM: The Frontiers - it's you‎ (Original singer: Yoon Bok-hee)
배경 음악: 프론티어즈- 여러분(원가수- 윤복희)



<Lyrics>

When you walk through the cloudy days,
He said, I'll be the one to be your cane

When you need someone to share your love,
I'll be the one to be your love.

So smile and look at me, I will tell you what,
every every everybody's passing through this wayso have faith,
and be tall, you can't stop nownow is the start,
this is the way and only way

We've got to march and go to a high up there
He is the start and he is the way and only way



<가사>

네가 만약 괴로울때면 내가 위로해줄게
네가 만약 서러울때면 내가 눈물이 되리
어두운 밤 험한 길 걸을때 내가 너의 등불이 되리
허전하고 쓸쓸할 때 내가 너의 벗 되리라

나는 너의 영원한 형제야 나는 너의 친구야
나는 너의 영원한 노래여 나는 너의 기쁨이야

네가 만약 외로울때면 내가 친구가 될게
네가 만약 기쁠때면 내가 웃음이 되리
어두운 밤 험한 길 걸을때 내가 너의 등불이 되리
허전하고 쓸쓸할 때 내가 너의 벗 되리라

나는 너의 영원한 형제야 나는 너의 친구야
나는 너의 영원한 노래여 나는 너의 기쁨이야




Original video: CCC 2011 Summer Conference - Short Film Festival (Seoul District)

Planning & shoot & edit:  KoreaHyun, CJ(Church Brother)
기획 & 촬영 & 편집 : 유승현, 최준영

Camera: Canon IXUS 870 IS

Comments

Popular posts from this blog

청개구리 어린이도서관 사회봉사 (2013.11.13)